w  Wałbrzychu

Prosimy  o  podanie  oferty cenowej  na  wykonanie zadania  „Przygotowanie i dostarczenie we własnych opakowaniach obiadów dwudaniowych na teren Domu Dziecka „Nad Potokiem” w Lubominie”

 

 

 

 

 

Nr sprawy: 1/12/2016                                                            Wałbrzych, dnia 12 grudnia 2016 r.

 

 

 

 

 

                                                                       ……………………………………………………………………..

                                                                                              (nazwa i adres wykonawcy

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia pod nazwą:

 

„Przygotowanie i dostarczenie we własnych opakowaniach obiadów dwudaniowych

na teren Domu Dziecka „Nad Potokiem”w Lubominie”

 

Na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) Zamawiający:

 

Terenowy Komitet Ochrony Praw Dziecka w Wałbrzychu

ul.Grodzka 26/31, NIP 886-206-06-71, REGON 890554841

 dom-dziecka@gazeta.pl   www.kopd.walbrzych.pl  tel. 792 434 874

 

zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy:

  1. obiadów w ramach usługi cateringowej (przygotowanie i dostarczenie do Domu Dziecka w Lubominie, ul. Główna 24, 58-311 Lubomin, gm. Stare Bogaczowice)

2.W terminie 18.01.2017 r. do 18.01. 2018 r. 

3.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać  wykonawcy, którzy spełnią warunki jn.:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówień o zbliżonym charakterze;
  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
    do wykonania zamówienia;/9
  • znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, posiadają zgodę na catering oraz mają wdrożony HCCP.
  1. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz

 

przekazywania oświadczeń, dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Jolanta Surmaczyńska – dyrektor Domu Dziecka, tel.792 434 874.

  1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  2. Termin związania ofertą: 30 dni.
  3. Opis sposobu przygotowania ofert: załączona oferta cenowa
  4. Miejsce i termin składania oraz  otwarcia ofert: 12 stycznia 2016 r.  do godz 18.00 w Domu Dziecka w Lubominie, ul. Główna 24, 58-311 Lubomin, gm. Stare Bogaczowice)
  5. Opis sposobu obliczania ceny: cena x 14 wychowanków przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  6. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: cena i jakość posiłków.
  7. Po wyborze oferty w celu jego potwierdzenia zostanie zawarta umowa pisemna  z wybranym wykonawcą, a pełna oferta cenowa podana do wiadomości na stronie internetowej.
  8. Zamawiający nie żąda zabezpieczenia z tytułu należytego wykonania umowy.
  9. Wymagany okres gwarancji jakości oraz rękojmi – cały okres od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
  10. Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy: do 30 dni od daty złożenia faktury prawidłowo wystawionej.
  11. Istotne dla stron postanowienia wprowadzone do treści zawieranej umowy: wzór umowy i wzór zlecenia-zamówienia.
  12. Do oferty należy dołączyć aktualny dokument rejestrowy działalności gospodarczej.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z z postanowieniami Instrukcji udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej  wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, udostępnionego na stronie internetowej www.kopd.walbrzych.pl oraz z przepisami ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny(Dz. U.  nr 16, poz. 93 z późn. zm.)

 

Załączniki:

  • oferta cenowa
  • wzór umowy ………………………………………………………………….
  • ………………………….                                                podpis kierownika zamawiającego

 

OFERTA cenowa

UMOWA